Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het solitaire huisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] het solitaire huisje

    Dit was een klein momentje rust tussen 2 sneeuwstormen door ,maar toen werd het licht zo mooi .
    graag doorklikken voor scherpte en donkere BG


    Dank om te kijken

  • #2
    IJzig, maar knap; zeker mede door de zon in beeld.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Prachtige compositie en licht
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Sereen en ijzig beeld, mooi
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Zeer knap en mooi licht!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Prachtig beeld Patrick met veel detail in de sneeuw.
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Beel waar je naar blijft kijken. Knap!

              Comment


              • #8
                Ik vind het een prachtig kerstkaartje. Zoiets zien we graag zeker. En toch, zeer persoonlijk, heb ik iets van ...dit is te perfect. Het huisje staat waar het moet staan, geen sneeuw op het dak...beetje richting AI denk ik dan meteen.

                Maar hij mag zeker van mij richting Hof.

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
                  Ik vind het een prachtig kerstkaartje. Zoiets zien we graag zeker. En toch, zeer persoonlijk, heb ik iets van ...dit is te perfect. Het huisje staat waar het moet staan, geen sneeuw op het dak...beetje richting AI denk ik dan meteen.

                  Maar hij mag zeker van mij richting Hof.
                  Neen hoor hier is echt niets aan veranderd , met AI zou ik nooit een foto manipuleren zou mij zelfs geen goed gevoel geven ,ik post alleen foto's die ik echt gemaakt heb geen toevoeging ,wat ik wel doe is storende elementen verwijderen ,wat ik hier ook gedaan heb ,mijn maat stond juist in mijn beeld met zijn statief en onze auto stond ook in beeld geparkeerd . er stond een windsnelheid van ik vermoed om en bij de 150 km/h ,dat is miss wel de reden dat er geen sneeuw op het dakje lag ,de raw versie is dan ook heel flets en in de nabewerking tracht ik alle informatie die in het bestand zit eruit te halen .

                  Comment


                  • #10
                    Mooi beeld en een logische bewerking!
                    Geyst

                    Comment


                    • #11
                      Knap beeld, moet er koud zijn
                      http://www.photo-patricske.be
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                      Comment


                      • #12
                        Respect.

                        Comment


                        • #13
                          hartelijk dank voor het tonen van het originele beeld. Het is zeer leerzaam om het bewerkingsproces te zien. Soms krijg je reacties als zou je een beeld niet mogen bewerken, maar "natuurlijk" laten. Alsof de sensor van een toestel de absoluut juiste kleur en helderheid weergeeft zoals het op dat moment was? Zelfs ons oog past zich aan volgens de details in het beeld waar we op dat moment naar kijken.
                          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                          Comment


                          • #14
                            gewoon super knap
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Knap shot die versluierde zon is wel degelijk een mooie toevoeging aan je compo.
                              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X