Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang in Bali

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonsondergang in Bali

    Dit jaar bezocht ik voor de eerste keer Bali. Wat een prachtig eiland. De natuur daar is ronduit adembenemend. De zonsondergang fotograferen aan de zuidkust mocht dan ook niet ontbreken.



    Bedankt voor het kijken. Feedback is steeds welkom.

  • #2
    knap uitzicht. Het tijdstip lijkt me goed gekozen ivm de helderheid van de zon. De landtong mocht misschien wat hoger uitsteken boven de horizon (= wat meer door de knieën buigen) ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Links misschien enkele centimeters er vanaf doen? dan kijkt het voor mij net iets rustiger. maar voor de rest vind ik het een top plaat

      Groetjes

      Comment


      • #4
        Knappe opname !
        Heb je er ook eentje waar het licht juist in de holte onder de lanndtong valt ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          heel mooi prachtige locatie ,de compo vind ik ook goed ,de lucht mooi zacht afgewerkt ,enig iets dat niet klopt is de rode gloed op de rots ,daar zou je verwachten dat het iets donkerder en iets koeler zou zijn omdat het de schaduwkant is ,dus het oranje/rood kan daar niet komen ,volgens mij heb je het daar iets lichter gemaakt ,maar doet weinig aan het mooie geheel

          Comment


          • #6
            Wat een locatie!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Iedereen bedankt voor de feedback. Ik heb geen foto met licht onder de landtong, het werd toen al vrij donker en op dat moment waren we gefascineerd door de vele vleermuizen die plots opdoken in de lucht Het is er inderdaad een fantastische locatie. Je moet dan ook weten dat ik langs een afsluiting stond opgesteld met een statief en vanaf een bepaald moment staat het daar vol met mensen die de zonsondergang bewonderen. Een toch wel unieke ervaring.

              Comment


              • #8
                Hele mooie zonsondergang op een schitterende locatie, de afwerking roept wel wat vragen op zoals reeds aangehaald

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Knappe opname
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment

                  Working...
                  X