Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunset over Charleroi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sunset over Charleroi


    Zonsondergang vanop een mijnterril - beneden ligt Charleroi
    Blijkbaar zat de zonnekap niet helemaal juist vanwaar de hoekjes

    Doorklikken vr groter


    mijn website : klik

  • #2
    Is dat niet wat te helder voor een zonsondergang ?
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Die hoekjes kon je toch gemakkelijk wegwerken in PS ?
      Ja tegen de zon in is het niet gemakkelijk al vind ik de schijn vooraan wel mooi ,wel heel veel vervorming aan de horizon

      Comment


      • #4
        Je zou er bovenaan ook gewoon een stukje kunnen afknippen. Die zonnekap doet niet veel uit wanneer je recht tegen de zon fotografeert.
        Mooi industrieel landschap van bovenaf gezien. Mooier dan wanneer je er beneden tussen loopt. De lensvervorming stoort niet hier.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Je zou er bovenaan ook gewoon een stukje kunnen afknippen. Die zonnekap doet niet veel uit wanneer je recht tegen de zon fotografeert.
          Mooi industrieel landschap van bovenaf gezien. Mooier dan wanneer je er beneden tussen loopt. De lensvervorming stoort niet hier.
          Ik volg deze commentaar
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Aparte kleurtoning vind ik, en het hoekje kan je uiteraard makkelijk wegwerken of afknippen, maar je kan het ook laten staan en zien als een les

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Na een dagje fotoclubuitstap Charleroi besloten we de mijnterril te beklimmen om de zonsondergang vast te leggen
              Het wandelpad met de trappen naar boven blijkt echter al vlug voor de ene heel wat lastiger uit te vallen dan voor de andere.
              Het fotoclub peloton, 12 man sterk, spat dus uiteen - plichtsbewust blijf als herder en bestuurslid bij de traagste klimmer
              Terwijl we rustig vorderen houd ik vanuit mijn ooghoek ook een beetje de zon in de gaten want die zat ondertussen al dicht bij de horizon
              Net voor we uiteindelijk de top bereiken blijkt dat daar iemand op de grond ligt - onwel geworden door hoogtevrees ...
              Ik heb dus - nog op de trappen staande - welgeteld 1 foto geschoten alvorens de afdaling terug in te zetten met het slachtoffer
              Foto is gemaakt met fisheye 8mm - deze zat op de camera - geen tijd om te wisselen ... - en geen tijd om te kijken naar de zonnekap ;-)
              Beetje spijtig - het zag er mooi uit boven - de omstandigheden waren heel mooi - ben benieuwd naar de fotos van mijn clubleden
              Maar ok - het was weer een mooie ervaring als groep - met dank voor de comments​
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                Na een dagje fotoclubuitstap Charleroi besloten we de mijnterril te beklimmen om de zonsondergang vast te leggen
                Het wandelpad met de trappen naar boven blijkt echter al vlug voor de ene heel wat lastiger uit te vallen dan voor de andere.
                Het fotoclub peloton, 12 man sterk, spat dus uiteen - plichtsbewust blijf als herder en bestuurslid bij de traagste klimmer
                Terwijl we rustig vorderen houd ik vanuit mijn ooghoek ook een beetje de zon in de gaten want die zat ondertussen al dicht bij de horizon
                Net voor we uiteindelijk de top bereiken blijkt dat daar iemand op de grond ligt - onwel geworden door hoogtevrees ...
                Ik heb dus - nog op de trappen staande - welgeteld 1 foto geschoten alvorens de afdaling terug in te zetten met het slachtoffer
                Foto is gemaakt met fisheye 8mm - deze zat op de camera - geen tijd om te wisselen ... - en geen tijd om te kijken naar de zonnekap ;-)
                Beetje spijtig - het zag er mooi uit boven - de omstandigheden waren heel mooi - ben benieuwd naar de fotos van mijn clubleden
                Maar ok - het was weer een mooie ervaring als groep - met dank voor de comments​
                Mooi verhaal, chapeau voor je verantwoordelijkheidsgevoel

                Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  dikke sorry...
                  maar deze foto gaat het niet doen voor mij. teveel zaken die niet kloppen. ik kijk echter wel uit voor nog een topplaat van jou die ongetwijfeld nog gaat komen.

                  groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Het landschap van deze plek is wel mooi en de stad ligt mooi in de diepte. Het is zeker de moeite om eens terug te keren. Begrip en respect voor wat je hebt gedaan voor je medemensen is hier op zijn plaats.

                    Groetjes Johan

                    Comment

                    Working...
                    X