Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Port Ventura (Zilvermeer, Mol)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Port Ventura (Zilvermeer, Mol)

    Eentje uit mijn archief.

    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    qua compositie kan ik dit wel smaken: knap standpunt gekozen, wolken op een goede plaats, leuke schuine aanlegsteiger, het riet vooraan, ..
    maar persoonlijk vind ik het geheel te hard afgewerkt. Sorry.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Heel aantrekkelijk en boeiend tegenlicht
      maar ik volg bovenstaande commentaar, de contrastrijke toonzetting vind ik jammer...

      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        qua compositie kan ik dit wel smaken: knap standpunt gekozen, wolken op een goede plaats, leuke schuine aanlegsteiger, het riet vooraan, ..
        maar persoonlijk vind ik het geheel te hard afgewerkt. Sorry.
        Ook mijn gedacht
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Ook mijn gedacht hoor Luc ,natuurlijk kan je moeilijk twisten over smaken ,maar voor mij ook iets te hard kwa contrast

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            Ook mijn gedacht hoor Luc ,natuurlijk kan je moeilijk twisten over smaken ,maar voor mij ook iets te hard kwa contrast
            Ok, ik begrijp elk zijn mening, maar daarom heb ik die bewerking in "Oordeel" geplaats.
            Het is eigenlijk een test tot hoever ik kan/mag gaan.
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

              Ok, ik begrijp elk zijn mening, maar daarom heb ik die bewerking in "Oordeel" geplaats.
              Het is eigenlijk een test tot hoever ik kan/mag gaan.
              Eigenlijk mag je gaan zover je wilt ,het is jou foto en dat telt ,iemand kan een mening hebben maar jij hebt het laatste woord ,als jij dan jou foto zelf graag ziet zoals jij hem hebt gemaakt ,wie zijn wij om te oordelen Maar dat is ook het leuke aan dit forum beter dan een like of gewoon "prachtig" ,je hoort (leest) verschillende meningen en soms is het zo dat je dan denkt tja dat zou idd beter kunnen ,bij mij is dit ook het geval en daar leer ik nog elke dag van

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht

                Eigenlijk mag je gaan zover je wilt ,het is jou foto en dat telt ,iemand kan een mening hebben maar jij hebt het laatste woord ,als jij dan jou foto zelf graag ziet zoals jij hem hebt gemaakt ,wie zijn wij om te oordelen Maar dat is ook het leuke aan dit forum beter dan een like of gewoon "prachtig" ,je hoort (leest) verschillende meningen en soms is het zo dat je dan denkt tja dat zou idd beter kunnen ,bij mij is dit ook het geval en daar leer ik nog elke dag van
                Of een visje uitgooien om een snoek te vangen.
                Het zo ook triestig zijn als je geen commentaar zou mogen geven.
                En ik krijg eerlijke commentaar bij deze prent.
                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Zeer knappe opname !
                  als ik die zou gemaakt hebben dan had ik die iets zachter afgewerkt, kwestie smaak hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Ik volg de rest, maar ieder zijn eigen smaak
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Prachtig moment en een mooie beeldopbouw
                      Qua afwerking volg ik wel bovenstaande opmerkingen, kwestie van persoonlijke smaak uiteraard

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment

                      Working...
                      X