Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstwandeling II in Oud-Heverlee
Collapse
X
-
-
Heel mooi gekozen compositie Frans wat niet altijd makkelijk is in een bos
De kleuren zelf zou ik nog wat aanzetten, ik vermoed dat de opname er beter van wordt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi gekozen compositie Frans wat niet altijd makkelijk is in een bos
De kleuren zelf zou ik nog wat aanzetten, ik vermoed dat de opname er beter van wordt
grts
Siegbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Deze kleurenversie kijkt toch iets aangenamer dan de zwart/wit-omzetting.
Door het subtiele kleurverschil tussen de bomen in de achtergrond (groen) en de bladeren op de voorgrond (bruin) is er een veel betere dieptewerking, wat in een landschap altijd mooi is meegenomen !
In de zwart/witte versie hebben je dat veel minder...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Deze is zeer mooi ,knap die gespierde wortels vooraan in de compo ,knap dat bladerbed ,kleuren vind ik ok ,persoonlijk hou ik ook niet zo van extra saturatie maar zoiets is persoonlijke smaak ,zelf zou ik wel de hooglichten in het geel wat opgetrokken hebben ,zou de diepte extra benadrukken
Comment
-
Ook ik vind dit de kleurenversie mooier dan het zw/w. De kleuren in de foto ogen ook natuurlijk.
Groetjes Johan
Comment
-
Comment