Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Twentse achterland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Het Twentse achterland

    Het Twentse achterland

  • #2
    Heel speciaal, omdat - door het gebrek aan modellerend (zon)licht - de mooie herfstkleuren erg vlak maar daardoor ook bijzonder zacht en rustig worden...
    Normaal zou ik bij deze setting om zacht zonlicht smeken, maar - hoe verwonderd ik ook ben - ik vind dit plaatje opmerkelijk...

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Mooie zachte kleuren, al ben ikzelf meer voor wat heviger herfstkleuren
      Ik heb bij deze opname vooral het gevoel dat het wat te nauw in het kader zit, ik denk dat een iets ruimer beeld deze nog beter had gemaakt
      Maar in ieder geval een locatie waar je als fotograaf niet zomaar aan voorbij kunt gaan

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Ik vind hem wel mooi ,miss wat oververscherpt (zie je alleen als je doorklikt) maar ik hou wel van de kleuren

        Comment


        • #5
          Prachtige kleuren. Doet denken aan een impressionistisch schilderijtje. Die schuur staat wel iets te centraal voor mij.

          Comment


          • #6
            Vind deze wel heel mooi. Huisje tussen de natuur, straalt echt rust uit.

            Comment

            Working...
            X