Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebloemen + update + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Zonnebloemen + update + update

Zichem in de achtergrond

De opmerkingen ter harte genomen en getracht om wat bij te sturen + nog een 3de laatste aanpassing

Zonnebloemen-3 by Jean-Louis Moreels, on Flickr

Bedankt voor 't kijken
    Last edited by JLM; 16 november 2023, 08:31.

Aantrekkelijk landschap, interessant doormidden gesneden door 'n graswegeltje ! Subtiel licht ! Mooi afgewerkte plaat !
    Ik twijfel wel een beetje aan het groen van het gras in het weggetje : een beetje te blauw getint ? Ik aarzel...

Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooi beeld maar spijtig van het gras in een onbekende kleur.
      nikon coolpix s9100

Comment

Wat een prachtig zomer/herfst gevoel ,mooie compo en zeer fijn gedetailleerd ,scherp van voor naar achter ,er zit idd een blauwzweem op het gras in de wegel het andere groen is normaal , is eigenlijk snel opgelost

Comment

Knappe plaat die ons doet met heimwee terugdenken aan tijden met beter weer.

Comment

Update is veel geloofwaardiger !
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooi standpunt ingenomen met de drone, wat een prachtige boom staat daar zeg
              De kleuren in je up zijn beter, 't is te zeggen minder blauwig, doch denk ik dat het nog beter kan en vooral natuurlijker

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
              X