Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddestoeltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Paddestoeltjes

    Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

  • #2
    Jammer van dat takje halfweg de foto.

    Comment


    • #3
      mooie familiefoto; de tak werd reeds vermeld, jammer
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Mooi tafereeltje !
        Het takje is een onoplettendheid bij de opname...
        Wat ik altijd moeilijk vind bij dergelijke settings (veel paddenstoelen!) : waar moet je als fotograaf snijden/kaderen. Het doorsnijden van het groepje paddo's links, is vervelend voor de compo van het beeld. Maar een alternatieve kadering zoeken is niet altijd mogelijk...

        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          mooi geheel maar de onscherpte op de voorgrond is wat spijtig vooral die voorste paddo's

          Comment


          • #6
            Bedankt voor de reacties!
            De foto is genomen tijdens een herfstwandeling met de kinderen waarbij ik mij moest haasten om ze bij te houden . Snel uit de 'losse pols' een foto gemaakt maar inderdaad niet gelet op het takje...
            Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties!
              De foto is genomen tijdens een herfstwandeling met de kinderen waarbij ik mij moest haasten om ze bij te houden . Snel uit de 'losse pols' een foto gemaakt maar inderdaad niet gelet op het takje...
              Dat is niet alleen een probleem met kinderen, ook wanneer we een wandeling met volwassenen of een huisdier maken, zijn we niet meester van het horloge dat steeds verder tikt.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment

              Working...
              X