Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audresselles Winderig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Alweer schitterende foto Patrick, de compo en kleuren zijn top

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Zoals gewoonlijk weer heel netjes afgewerkt ! Met meesterlijk en romantisch licht ! Een pareltje !

      Dit heerlijk landschap is een overtuigende reklame om iedere foto die getoond wordt, voorzichtig maar bewust af te werken in een goed fotobewerkingsprogramma. Het vraagt wat moeite, maar het loont !
      Knap werk Bopatje !
      Greetz, Kariboe
      Dank voor deze mooie opmerking .
      En het klopt wat je zegt ,de bewerking daar kruipt echt heel veel tijd in ,een RAW foto staat eigenlijk in zijn blootje en klaar om zijn kleertjes aan te doen ,ik tracht vooral het natuurlijke te behouden en denk ik aan het moment hoe het was toen ik de foto heb genomen , daarom bewerk ik vooral heel plaatselijk , dus niet de contrasten ,kleuren en licht met één schuivertje heel de foto doen veranderen,want dan verander je ook delen in de foto die niet nodig zijn of die een andere aanpak nodig hebben . Ook zet ik dan de foto een tijdje op mijn voorblad van mijn pc om mij te laten wennen aan het beeld en eventueel correcties aan te brengen ,pas als ik het gevoel heb dit is het ,dan deel ik de foto .
      dank iedereen voor de fijne reacties ,doet altijd deugd

      Comment


      • #18
        Schitterend beeld en afwerking
        Groeten Andre

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          ..., een RAW foto staat eigenlijk in zijn blootje en klaar om zijn kleertjes aan te doen, ...
          Machtig mooi gezegd...

          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X