Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black church rock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black church rock

    Deze rotsformatie stond op onze lijst om te fotograferen bij ons bezoek aan Wales. Wat we niet wisten is dat je de gaten in de rots enkel kan zien bij laag water.
    Aangekomen op de parking bij de boer voor een wandeling van een half uur gepakt en gezakt en ruim op tijd voor het gouden uur komen we aan op die locatie bij half hoog water. Groot was de teleurstelling toen we merkten dat we daar op het verkeerde moment waren. Een getijden app erbij genomen en daar zagen we dat het binnen 10 dagen zou lukken om tijdens het gouden uur bij laag water die locatie te fotograferen. 10 dagen nadat we onze mislukking verwerkt hadden waren we daar idd op het goeie tijdstip. We waren daar in het blauwe uur waardoor we rustig onze tijd konden nemen om te zoeken in welke opening de zon zou opkomen. Na een tijdje vielen alle puzzelstukjes samen... 5 opnamen voor het grote contrast en een polarisatiefilter voor de juiste sluitertijd.

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Echt heel mooi Lieven ,een plaats die nog op mijn wenslijstje staat ,wie weet in de nabije toekomst ook dank voor de tip ,ik zou het waarschijnlijk ook verkeerd ingeschat hebben ,het is niet alleen de stand van de zon die telt maar aan zee in veel gevallen zijn ook de getijden heel belangrijk ,en zeker in deze streek waar het hoogteverschil tussen eb en vloed enorm is .Maar ik geniet al van deze

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Echt heel mooi Lieven ,een plaats die nog op mijn wenslijstje staat ,wie weet in de nabije toekomst ook dank voor de tip ,ik zou het waarschijnlijk ook verkeerd ingeschat hebben ,het is niet alleen de stand van de zon die telt maar aan zee in veel gevallen zijn ook de getijden heel belangrijk ,en zeker in deze streek waar het hoogteverschil tussen eb en vloed enorm is .Maar ik geniet al van deze
      Als je met de voorbereiding bezig bent moet je maar naar Kristien een berichtje sturen voor de gps coordinaten waar je redelijk dichtbij kan parkeren met de fotomobiel. Er is daar een parking voor 10 a 12 auto's. En dan is het nog een mooie wandeling van een klein half uur. Kristien steekt al die locaties in google maps.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Mooi, knap dieptezicht, zonnetje perfect

        Comment


        • #5
          mooi resultaat van toch een langdurig proces.
          Ik kan me niet voorstellen dat ikzelf tijdens een reis speciaal 10 dagen later zou terugkeren. (en ondertussen andere zaken missen)
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Dit bekende plekje heb je heel knap vastgelegd Lieven, hele mooie opname
            Nen mens moet met zoveel dingen rekening houden hé, ook bij natuurfotografie ...

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Mooi vastgelegd op een mooie locatie
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                mooi resultaat van toch een langdurig proces.
                Ik kan me niet voorstellen dat ikzelf tijdens een reis speciaal 10 dagen later zou terugkeren. (en ondertussen andere zaken missen)
                NB: ben even naar je website gaan kijken en begrijp nu waarom je niet met een gewoon reis-kiekje naar huis kon. Prachtig werk daar op de website. Bewondering.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht

                  NB: ben even naar je website gaan kijken en begrijp nu waarom je niet met een gewoon reis-kiekje naar huis kon. Prachtig werk daar op de website. Bewondering.
                  Dank je wel voor het compliment.
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment


                  • #10
                    Mooie foto van een mooie locatie

                    Comment


                    • #11
                      Gezien in de HoF.
                      Dikke proficiat!​
                      groetjes, moniq (BD1321BE)

                      A picture paints a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        dikke proficiat!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Tja, de aanhouder wint ! Je koppigheid levert je een meesterlijk beeld !
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Proficiat met je Hof Lieven .Zeker verdiend

                            Comment


                            • #15
                              Proficiat

                              Comment

                              Working...
                              X