Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Abdij in 't klein
Collapse
X
-
Labels: Geen
- Likes 1
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtwauw deze is mooi ,is dit een pano ? prachtig moment met die nevel erbij
Je kan een drone instellen om panoramische beelden te maken, het zijn 21 foto's die dan mooi door het programma zelf in elkaar worden ge-stitcht. Het zijn wel enorme bestanden wanneer je de 48mp sensor gebruikt...terugbrengen naar max.1920pix geeft toch redelijk wat verlies van kwaliteit.
Bedankt voor de reactie
Jean-Louis
Comment
-
Prachtige foto! Op het ideale moment genomen.
Heb je ze met de software van de drone zelf samengevoegd? Ik zou het eens met lightroom proberen, uit ervaring weet ik dat lightroom stitches minder last hebben van vervorming.Nikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheC Bekijk berichtPrachtige foto! Op het ideale moment genomen.
Heb je ze met de software van de drone zelf samengevoegd? Ik zou het eens met lightroom proberen, uit ervaring weet ik dat lightroom stitches minder last hebben van vervorming.
- Likes 1
Comment
-
-
-
-
erg sfeervol beeld ! Jammer dat je dergelijke natuurbeelden nog amper kan maken in Vlaanderen waar we op mekaars schoot leven.
Thema en uitwerking komen in dit beeld prachtig samen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
Comment