Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

golden beach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] golden beach

    Gisterenavond op het strand bij zonsondergang. De zon zat nog juist boven de rand van deze donkere wolkenband.
    Deze best op een zwarte achtergrond bekijken.

    golden beach by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,
    Raf.

  • #2
    Leuk, ik zou het onderste stukje dat wat veel licht kreeg misschien weghalen ?
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Ik mis toch wat scherpte Raf , volgens ik zie ligt de scherpte helemaal vooraan ,ik vind ook geen exif instellingen terug , miss met een open diafragma gefotografeerd ? De sfeer is wel mooi en miss is dit het belangrijkste

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Leuk, ik zou het onderste stukje dat wat veel licht kreeg misschien weghalen ?
        Mee eens
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Sfeervol beeld met lekkere kleuren, de scherptediepte is een keuze naar smaak, denk dat de opening wat verder dicht geknepen ook wel prima resultaat had opgeleverd

          Comment


          • #6
            Ik volg de tips. Maar toch eeer sfeervol!
            Geyst

            Comment


            • #7
              Spijtig van de veel te kleine dof waarbij de scherpte eigenlijk voor de vogels ligt, dus niet echt m'n ding

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                sfeervol - maar volg wat scherptediepte betreft
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de reacties en tips.
                  @bopatje: de exif gegevens kun je vinden door op de foto te klikken of op de link naar Flickr onder de foto.
                  ISO 200, 105mm, 1/1600, f10
                  Misschien ware het beter geweest om nog meer dicht te knijpen (f16 ipv f10?)
                  Ik heb de focus vooraan genomen om de voorste vogels scherp te hebben en ook de mooie structuren in het zand. Maar iets meer scherptediepte ware beter geweest.
                  grts,
                  Raf.

                  Comment

                  Working...
                  X