Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

South stack Lighthouse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • South stack Lighthouse

    Wat wij toen meegemaakt hebben ,is heel moeilijk op foto weer te geven ,toen we daar aankwamen en we keken vanop de hoge klif naar beneden was er gewoonweg niets te zien ,een dikke zeemist ging op het water ,het akelig geluid van de misthoorn ,weerklonk om de schepen te orienteren ,het was net of we in een vliegtuig zaten met de wolken onder ons . We gaven de moed niet op en hoopten dat de mist zou optrekken ,intussen viel de avond ,en toen gebeurde het wonder ,we werden verstomt van verbazing vooral door de ondergaande zon die zich priemde door de mist en lange schaduwen maakte en de mist kleurde ,na verschillende pogingen om toch een beetje ons gevoel weer te geven kwam ik tot dit resultaat ,al denk ik dat het bij mij binnenin nog altijd anders zal zijn dan op de foto ,hopelijk komt het toch een beetje bij jullie over
    een volgende post zal ik een schip tonen die juist uit de mist uitsteekt
    o ja heel beneden zie je de zeekoeten broeden


    Last edited by bopatje; 11 oktober 2023, 14:08.

  • #2
    Wauw wat een ervaring! Mooi!
    Geyst

    Comment


    • #3
      Heel mooi, je ziet lang wachten loont al eens
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Schitterend sfeervol beeld Patrick
        Het is sowieso altijd héél moeilijk om het echte gevoel van een uitzonderlijk moment weer te geven op de foto
        Heb dit zelf al meermaals geprobeerd en ondanks mooie en sfeervolle foto's is het toch de herinnering aan het moment dat primeert

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Wederom een superplaat! Bakkenvol sfeer en als je het verhaal leest, de moeite om te wachten. Knap!

          Comment


          • #6
            Je moet er maar toevallig zijn op het goede moment hé ! Prachtig beeld , je zal met 1 beeldje niet gestopt zijn
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Mooi zo met die meeuw.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                Mooi zo met die meeuw.
                grt,bouk.
                Je hebt nog scherpe ogen Bouk,dat wil ook zeggen dat je een foto grondig bekijkt,wat ik apprecieer

                Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Prachtige foto, een uniek moment zoals dit weten vastleggen is een blijver in het geheugen

                  Comment

                  Working...
                  X