Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstsfeer langsheen de Dordonge rivier.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herfstsfeer langsheen de Dordonge rivier.

    _DSC8996-Pano-bewerkt-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    Mooi...met al die herfstkleuren in beeld...

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      qua kleuren en uitzicht is het een prachtig stukje natuur, als ik dan wat puntjes mag opmerken..

      1) vind hem iets te wollig overkomen (met name linksonder) je kunt bijna geen details meer onderscheiden... beetje een blurachtige bewerking.. had iets minder gemogen..
      2) de strook met water (met name in het midden) vind ik te licht t.o.v. de lucht...
      3) het geheel lijkt wat naar rechts over te hellen... misschien is dat optische bedrog vanwege de bergen?

      Comment


      • #4
        Wat een prachtplaat. Net of je zit in een een sprookje! Echt knap!

        Comment


        • #5
          Mooie herfstkleuren en een mooi gekozen compo
          Het orton effect is redelijk aanwezig maar bij zulke opnames vind ik dat wel passen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Bedankt voor jullie reacties en opmerkingen. Het geeft idd sfeer. Mijn mening; zulke foto's moet je is gaan bekijken van op wat afstand. Bekijk het geheel zonder onmiddelijk 200 procent te gaan inzoomen.
            En ja, het gebruik van orton brengt vaak die vermindering van detail met zich mee. Ik had eerst die afbeelding in een zwarte kader ( PP effect) met wit randje gezet, maar daar is men hier geen fan van.
            Ik neem de feet back mee en probeer eerdaags zeker een update.

            Comment


            • #7
              zeer knap uitzichtpunt / foto - alles is gezegd
              behalve misschien dat het Dordogne is (2 letters omgewisseld) - en het is feedback
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                oeps

                Comment


                • #9
                  mooie foto, met al de eerste herfstkleuren
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #10
                    Dank u.

                    Comment


                    • #11
                      de voorgrond is echt heel mooi ,mooie kleuren ,compo en het ortoneffect past hier wel ,alleen de lucht vind ik niet passend met de rest daar zit een blauwzweem in (heldere delen zouden wit moeten zijn ) maar een duim voor de voorgrond

                      Comment


                      • #12
                        Zeer mooi feeëriek beeld, het wollige staat hier wel, alleen de lucht staat wat haaks op de rest van het beeld !.....zoals zo dikwijls is het een kwestie van smaak hé

                        Comment

                        Working...
                        X