Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sfeer in de bronsttijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sfeer in de bronsttijd

    De omstandigheden waren niet optimaal , grondmist en lage bewolking niet zo bevorderlijk met een tele zeker als ze dan nog eens veraf zaten ,
    maar het was mijn eerste keer en heb er er heel erg van genoten ,het brullende dominerend mannetje bezorgde mij rillingen .

    Last edited by bopatje; 29 september 2023, 21:57.

  • #2
    Jammer van de omstandigheden ! De hindes links in beeld had je misschien zelfs niet opgemerkt bij het maken van de foto.
    Toch een hele belevenis die u zal bijblijven.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Toch meer dan het beste ervan gemaakt
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Wablief zeg, deze die dit beeld niet schoon vind, moet maar soep gaan drinken.
        Mooi de mist gevangen en uitstekende compo.


        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

        Comment


        • #5
          Mooi moment en mooie sfeer Patrick
          Spijtig dat de hindes zo wat verscholen en doorgesneden worden links aan het kader

          ps ik vermoed dat je bronsttijd bedoelde (dus een t-tje meer in je titel ;-) )

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooi moment en mooie sfeer Patrick
            Spijtig dat de hindes zo wat verscholen en doorgesneden worden links aan het kader

            ps ik vermoed dat je bronsttijd bedoelde (dus een t-tje meer in je titel ;-) )

            grts
            Sieg
            Dank je Sieg ,de titel is aangepast ,spelling is nooit mijn ding geweest , ja idd ik had moeten rekening houden eventueel in de bewerking met de hindes op de rand ,ik heb vooral mijn aandacht op de sfeer gezet ,de details was ik wat uit het oog verloren

            Comment


            • #7
              hele mooie sfeerplaat.... het had ook een optie kunnen zijn om de 2 meest linkse eraf te croppen wat mij betreft komt dat de rust en de sfeer ten goede... nu doorbreekt het een beetje de stilte van het geheel, althans dat vind ik..

              Comment


              • #8
                Een mooie ervaring !

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  hele mooie sfeerplaat.... het had ook een optie kunnen zijn om de 2 meest linkse eraf te croppen wat mij betreft komt dat de rust en de sfeer ten goede... nu doorbreekt het een beetje de stilte van het geheel, althans dat vind ik..
                  klopt inderdaad ... bronstijd met een T verwijst naar het bronzen tijdperk...
                  nikon coolpix s9100

                  Comment

                  Working...
                  X