Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn plaatske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn plaatske

Tja, t'is natuurlijk niet van mij...het is een doorkijkje (soms al wat meer doorkijk dan anders....) en ik ga
    toch meestal enkele keren per jaar precies daar staan om enkele opnames te maken...blijft me boeien...en treed ik ook nog
    eens uit mijn comfortzone....maar als ik dan de andere foto's in deze rubriek bekijk...heb ik toch al wel eens meer dan eens
    de neiging gehad om te zeggen....niet posten Freddy....maar blijkbaar is het toch sterker dan mezelf dus hupakee gepost....

170923DSC_0970-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 21 september 2023, 01:03.
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Leuk plaatsje, ik geniet er een beetje mee van ! Die vogels wilden persé mee op je foto
    Sinds die werken daar kom ik daar weinig maar die hoek oogt nog vrij natuurlijk.
    Last edited by Frakske; 21 september 2023, 19:13.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Doorkijkje mag er best wezen, mooi.

Comment

mooi gedaan Freddy en deze doorkijk is zeker geslaagd ,leuke extra die vogels erbij

Comment

Zeer mooi doorkijkje Freddy de vogels geven zeker een meerwaarde, alle drie mooi synchroon...zeker de moeite om regelmatig eens terug te gaan.

Comment

heerlijk en mooi doorkijkje... vogels geven nog iets extra's

Comment

Mooie scene maar er vallen mij wat dingen op: de vogels hebben geen reflectie in het water en er schijnt zonlicht op de schaduwzijde van de bladeren links terwijl er rechts op de zonnezijde geen zonlicht valt.
              Nikon D3300 - Nikon D7200

Comment

Vogeltjes zijn een meerwaarde

Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheC Bekijk bericht
                de vogels hebben geen reflectie in het water
                Dat komt mogelijk doordat de fotograaf zo dicht bij de vogels staat dat de reflectie niet in beeld is.
                De wolken staan veel verder, en maken dus een andere hoek in het water - veel vlakker dan de spiegellijn van de vogels - en daardoor is hun reflectie nog wel in het beeld zichtbaar.
                Last edited by pppictures; 22 september 2023, 00:51.

Comment

Toch wel een apart beeld hoe op sommige plaatsen het licht wel valt en niet valt
                  Zijn de vogels toegevoegd Freddy ?

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                  X