Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs velden en wegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Langs velden en wegen

    Terug van weggeweest
    Door wat fysieke ongemakken zijn de zomermaanden wat aan mij voorbij gegaan...zeker op gebied van macro... maar daarom niet getreurd. Ondertussen heb ik me een drone aangeschaft en na de nodige lessen met aan het einde een bijkomende ‘ proof of completion’ is dit een uitbreiding in mijn landschaps portfolio. Leuk om doen maar zeker niet simpel om fatsoenlijke composite’s te bekomen....dit is er ééntje van...alle meningen zijn oké...laat maar horen :-)


    Oei....eerste keer dat ik Flickr gebruik en er loopt wat mis

    Last edited by JLM; 6 september 2023, 16:44.

  • #2
    Nog even oefenen om foto's te plaatsen op het nieuwe forum blijkbaar Jean-Louis

    In ieder geval na doorklikken een mooie opname te zien, zeer goed gekozen compo wat bij drone fotografie nogal eens vergeten wordt
    De kleurtjes vind ik nogal fluo, vooral dan het groen, maar dat is persoonlijk smaak uiteraard

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Bedankt Sieg, misschien deze avond als ik nog wat tijd over heb de saturatie wat verzachten + mijn posting probleem aan te pakken

      Comment


      • #4
        Ik heb ook eens doorgeklikt en ik zie al meteen een knap beeld van uit een mij wat gekende omgeving !

        Welkom terug en hopelijk zijn uw fysieke zorgen achter de rug ! Ik ben blij weer iets van jouw hand te zien verschijnen !

        Ik zet hier al even voorlopig een 1024 pix versie bij :
        Last edited by Frakske; 7 september 2023, 06:30.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Mooi met de lijnen en de mist!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            prachtige rustgevende plaat met een fraaie compo..

            Comment


            • #7
              [QUOTE=Frakske;n8061525]Ik heb ook eens doorgeklikt en ik zie al meteen een knap beeld van uit een mij wat gekende omgeving !

              Welkom terug en hopelijk zijn uw fysieke zorgen achter de rug ! Ik ben blij weer iets van jouw hand te zien verschijnen !

              Super Frans bedankt voor de assistenie ! blijkbaar moet ik het nog wat beter uitvlooien hoe het hier nu aan toe gaat

              Comment


              • #8
                Zeer mooi beeld.

                Comment


                • #9
                  Heel knappe plaat! Prima vlakverdeling, mooie kleuren, heel geslaagd!

                  Comment

                  Working...
                  X