Eentje uit Zeeland.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gersika Zeeland
Collapse
X
-
Labels: Geen
- Likes 2
-
-
-
mooi sfeerbeeld. Knap kleurenpalet. de blauwe boei rechts wou blijkbaar niet stil liggen.
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer mooi van kleur en licht !
Voor mij mocht dat soort staketsel iets minder dominant geweest zijn.
Inderdaad, is nogal dominant maar ik heb ook nog een andere versie, ik zal die (als ik het niet vergeet) later eens posten.
Dat beeld is dan weer iets drukker omdat er dan elementen bij komen op de voorgrond en links.
Comment
-
-
-
-
-
fantastische kleuren, hou ik helemaal van, de steentje links voor geven een prachtige voorgrond!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
- Likes 1
Comment
-
Ik sluit me aan bij bovenstaande opmerkingen, maar zou zelf allicht de boei weggepoetst hebben. Die staat er nu, door de lange sluitertijd, onscherp op.
- Likes 1
Comment
-
-
Ik vind deze prachtig het dominante staketsel vind ik juist mooi en de kleuren zijn heerlijkZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtIk vind deze prachtig het dominante staketsel vind ik juist mooi en de kleuren zijn heerlijk
Comment
-
Prachtig vastgelegd!
Vorige week ook gestaan, maar het was net hoogtij en ik stond er veel te ver van.
Heel mooi licht ook.
mvg
Christophe
Comment
Comment