Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

POI op de Garmin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] POI op de Garmin

DSCF0309-bewerkt-2 by Jan Berckmans, on Flickr

Prachtig, qua compo, qua bewerking en sfeer.
    Misschien een beetje afsnijden onder.

Comment

Heerlijke opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi van sfeer
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

En weeral een heel mooie nabewerking.
          Foto ook knap van compositie en de lage wolken zijn mooi meegenomen.
          Ik zou dat graag ook eens willen weten hoe u uw stadsfoto's en natuurfoto's na-bewerkt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Mijn nabewerking is geen geheim. In Lrc de gewone standaard bewerkingen maar altijd iets donkerder laten uitvallen. met de radiaal filter meerdere lichtpunten opklaren. Nadien afwerken met Nik filters.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
              Mijn nabewerking is geen geheim. In Lrc de gewone standaard bewerkingen maar altijd iets donkerder laten uitvallen. met de radiaal filter meerdere lichtpunten opklaren. Nadien afwerken met Nik filters.
              Ge zijt gij vreselijk bedankt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
                Meen je dat nu wat je hier schrijft ?
                Bijna al je opnames zijn zwaar bewerkt, met enkele uitschieters waarvan de originele opname volledig verandert is zoals deze bvb https://forum.belgiumdigital.com/for...igan-ligthouse
                Dat mag uiteraard maar het is dan wel zonde dat wel een originele nachtopname waar veel werk en tijd ingestoken is dan niet in de HOF beland
                Dus ik bedoel maar, gewoon eerlijk erbij schrijven of de opname gefotoshopt is of niet, eerlijk duurt het langst is mijn ding altijd geweest.

Over je opname, een hele knappe opname van een zeer mooie locatie
                De color grading is kwestie van smaak, ik vind het niet verkeerd en het voelt als een IG filter
                Qua compo had ik de dame ietsje meer naar links laten poseren zodat ze de foto inkeek en dus ook op die manier het landschap bewonderde

grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 8 augustus 2023, 02:07.
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik ben geen fan van je vorige bewerkingen maar bij deze foto past het perfect! Misschien een beetje van de onderkant af maar voor de rest vind ik hem zeer geslaagd.
                  Nikon D3300 - Nikon D7200

Comment

Ik vind die vrij goed maar ik had de dame ook liever meer rechts in beeld gezien en dan wel zodanig dat ze het beeld inkeek, gewoon opschuiven is niet genoeg maar dan bleef bovendien het centrum van het beeld open en dan was het hoofd van de dame volledig in een egaler deel van het beeld gevallen.
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De "zwaardere" bewerking is niet echt mijn ding... vind het wat raar ogen. De dame had ik alleszins meer naar links geplaatst zodat ze eerder het beeld instapt ipv. eruit te stappen... enkel mijn mening ....het lijkt wel alsof de dame erin geplakt is...kan me vergissen natuurlijk.
                      Last edited by spikkesenior; 8 augustus 2023, 11:02.
                      nikon coolpix s9100

Comment

Gelukkig heeft ieder zijn eigen stijl, zijn persoonlijke kijk en afwerking...stel je voor dat we telkens naar dezelfde foto's komen kijken...

zelf blijf ik steeds vol bewondering kijken naar de dagelijkse inbreng van beelden; en wie of hoe die hof plaats kiest daar heb ik geen zicht op.
                        Ik mis wel het zwart wit hoekje.

alvast bedankt voor alle reacties, en jullie kijk op het fotografie gebeuren.

Comment

Prachtige plaat!

Comment

mooie invalshoek met grote partij voorgrojnd, voor een apart effect. knap!
                            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Working...
                            X