Het krekengebied in het meetjesland
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Krekengebied
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtknap - maar op een of andere manier wel krap in het kader
was het niet logischer geweest om een horizontaal beeld te maken ?
Inderdaad, dat was ook een beetje mijn probleem met dit beeld.
Ik heb ook een liggende foto gemaakt, maar het was zo'n twijfel geval.
Links en rechts staan bomen en struiken en bij het liggende formaat storen (en blokkeren) die de compositie een beetje, al denk ik wel dat ik met een uitsnijding het nog kan verbeteren.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georgesvdb Bekijk bericht.... Is eens wat anders dan deze in landschapformaat
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Aardig beeld!
Je keuze in portretformaat is prima.
Zou er boven twee centimeter afhalen; tot het puntje van de witte streep.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
heel mooie compo met knappe inleidende voorgrond. Het portret formaat stoort me helemaal niet, integendeel.
ik vind wel dat het water rond de struik linksonder heel donker aantoon, ik denk een of ander masker dat wat doner is uitgevallen tegen de rest van het water en dat wat onnatuurlijk aandoet...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Ik vind deze foto helemaal niet mis en ook het formaat vind ik goed.
Ik heb de horizontale versie niet gezien en mogelijks staan daar onderwerpen in die eerder als storend aanvaard kunnen worden.
Dus ja, voor mij een gelukte foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Comment