Oorspronkelijk geplaatst door Sieg
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang in Julianadorp
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEn daar sta je dan met een scheve horizon in de HOF ....
Was een kleine moeite geweest om het aan te passen of op z'n minst een antwoord te geven aan de mensen die de moeite gedaan hebben
grts
SiegLaat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
Is het nog wel de moeite om commentaar te geven op de beelden?Last edited by JC; 1 augustus 2023, 23:32.Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
- Isaac Asimov-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEn daar sta je dan met een scheve horizon in de HOF ....
Was een kleine moeite geweest om het aan te passen of op z'n minst een antwoord te geven aan de mensen die de moeite gedaan hebben
grts
Sieg
Zowel qua werk als privé iets drukker dan mij lief is.
Allereerst, bedankt voor de feedback en de plaats in HoF! Die laatste had ik zelf ook eerlijk gezegd niet verwacht!
Het rechtzetten van de foto is niet geheel gelukt, er zit langs de waterlijn een hele lichte bolling, welke ik er niet uit gekregen heb.
Als ik de horizon op het raster leg in Lightroom, dan ligt de horizontale lijn er aan de zijkanten precies op, enkel het midden loopt iets hol.
Echter zonder raster vertekent het iets meer... Hier laat mijn handigheid in Lightroom mij helaas een beetje in de steek.
Zonsondergang Julianadorp, minder scheef by Ronald Witte, on FlickrLast edited by Ronald1985; 3 augustus 2023, 08:01.
Comment
Comment