Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset in Valensole

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Sunset in Valensole

een mooi geheel... wel apart dat ik geen warm zonlicht over dat veld zie terwijl de zon niet achter de wolken zit... Er zal vast een verklaring voor zijn?

Comment

mooi - doet beetje buitenaards aan
      mijn website : klik

Comment

Mooi, de kleuren van de hemel en de lavendel komen hier moois samen!
        Nog steeds, Nikon D50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          een mooi geheel... wel apart dat ik geen warm zonlicht over dat veld zie terwijl de zon niet achter de wolken zit... Er zal vast een verklaring voor zijn?
          Ik zit met hetzelfde gevoel, het lijkt wel de volle maan ipv de zon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Ik zit met hetzelfde gevoel, het lijkt wel de volle maan ipv de zon.

Tjah, omdat het de maan is uiteraard, dat zie je toch aan de details op de maan ....

Hele knappe opname hoor, eentje om in te kaderen, zowel qua uitvoering als originaliteit

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt voor jullie reacties alvast.
              Het is in ieder geval de maan die jullie zien.
              De zon was net onder achter mij. Vandaar ook natuurlijk de roze gloed in de lucht.

Comment

Mooie foto.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Knap beeld, alsof de kleur van de lavendel weerkaatst in de lucht!
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Wat een beeld! Zalig!

Comment

Working...
                    X