Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een rondje Naarden Vesting + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nog een rondje Naarden Vesting + Update

    Vanmiddag even de fiets gepakt om de Naarden Vesting vanuit een andere hoek te bekijken...




    UPDATE, dit is overigens niet dezelfde foto als het origineel, (heel klein tijdverschil) zie de wolken, wel een andere uitsnede








    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 10 juli 2023, 16:13. Reden: Update geplaatst

  • #2
    Persoonlijk zal ik landschappelijke beelden niet presenter naar een kader van 4:3 dan wel zelfs bijna een 1:1. Bekijk eens wat je van 16:9 uitsnede vindt.
    Het onderwerp plaatsen in het centrum vlak kijkt vaak ook niet lekker weg.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Persoonlijk zal ik landschappelijke beelden niet presenter naar een kader van 4:3 dan wel zelfs bijna een 1:1. Bekijk eens wat je van 16:9 uitsnede vindt.
      Het onderwerp plaatsen in het centrum vlak kijkt vaak ook niet lekker weg.
      Ik heb nog een andere foto gemaakt met een andere uitsnede...

      Comment


      • #4
        De update is beter, daar laat je de kijker - bijna - zien waar hij/zij staat... en geeft een beeld hoe breed de "gracht" is. Op deze manier kan de kijker zelf zijn verhaal maken bij het beeld.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
          De update is beter, daar laat je de kijker - bijna - zien waar hij/zij staat... en geeft een beeld hoe breed de "gracht" is. Op deze manier kan de kijker zelf zijn verhaal maken bij het beeld.
          Bedankt voor het meedenken... Ik was me wel bewust dat het origineel een beetje gewaagd was qua uitsnede... hoewel ik er zelf niet ontevreden over ben, maar ik kan je uitleg wel volgen..

          Comment


          • #6
            De nieuwe versie is beter, ik volg hier intolap
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X