Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boswandeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Boswandeling

Vanochtend hier gewandeld, altijd fijn om in het bos te zijn.. en met de Smarthphone heb je nu altijd een camera bij de hand...

Rob,

Frisse kleuren, mooi contrast tussen roodbruin en groen, mooie compo!

Ik vraag me af, als je 2m naar rechts had gestaan, zou je dan niet een paadje rrichting de lichtgroene wei gehad hebben in de verte? Nu blokkeert de linkse boom dat zicht een beetje , waardoor de dieptewerking wat minder is. Just a thought
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
      Frisse kleuren, mooi contrast tussen roodbruin en groen, mooie compo!

Ik vraag me af, als je 2m naar rechts had gestaan, zou je dan niet een paadje rrichting de lichtgroene wei gehad hebben in de verte? Nu blokkeert de linkse boom dat zicht een beetje , waardoor de dieptewerking wat minder is. Just a thought
      ik snap je punt.... maar ik heb de positie van de bomen zo uitgekozen om het licht wat achter de boom vandaan kwam een beetje te temperen.. vond dat licht een beetje te fel, misschien als straks in september het wat later licht wordt en er wat vaker ochtendmist is is dat wel een optie...
      bedankt voor het meedenken.. Het was dus een beetje een open en 'te' licht stuk als ik het paadje zou volgen zonder de bescherming van de boom.

Rob,

Comment

lekkere kleurtjes
        mijn website : klik

Comment

Vind ik een mooie! Het wirwar van de bomen voegt hier net wat toe aan de compo vind ik.

Comment

Working...
          X