Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zomer

    Dit weekend toch nog eens de moed gevonden om mijn wekker om half 5 te zetten Doorklikken voor de scherpere versie.

    Summer by Christophe Calsius, on Flickr

    Locatie: Maasmechelen
    Nikon D3300 - Nikon D7200

  • #2
    Heel mooi! Echt zalig licht vooraan!

    Comment


    • #3
      heel mooie textuur vooraan met verloop van donker naar licht. compo ook mooi in balans met zon, bomen en kleine partij links...
      vind het wel spijtig dat de toppen van de bomen er net niet op staan, zou hem iets ruimer gecropt hebben. verder prachtig plaatje!
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
        heel mooie textuur vooraan met verloop van donker naar licht. compo ook mooi in balans met zon, bomen en kleine partij links...
        vind het wel spijtig dat de toppen van de bomen er net niet op staan, zou hem iets ruimer gecropt hebben. verder prachtig plaatje!
        Ik volg
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
          heel mooie textuur vooraan met verloop van donker naar licht. compo ook mooi in balans met zon, bomen en kleine partij links...
          vind het wel spijtig dat de toppen van de bomen er net niet op staan, zou hem iets ruimer gecropt hebben. verder prachtig plaatje!

          Thanks
          Dat ze er niet volledig opstonden zag ik jammer genoeg pas achteraf, op m'n scherm leek het alsof ze er wel volledig opstonden... Denk dat ik nog wat slaperig was
          Nikon D3300 - Nikon D7200

          Comment


          • #6
            Prachtig met dat strijklicht Christophe, mooie opname al hadden voor mij de toppen van de bomen er ook op mogen staan

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X