Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
iedereen is vrij van te denken wat hij wil...maar Sien dat is nu eens echt een belachelijke opmerking... misschien kun je je reactie wat onderbouwen...dat zou me echt een plezier doen...alhoewel ik denk te weten waar die reactie vandaan komt...
Gewoon mijn gevoel hoor, meer zit hier niet achter. Ik snap trouwens het belachelijk hier niet.
Ik beoordeel foto's naar wat ze mij zeggen, oproepen. Gewoon mooi vinden. ....Ik zie een gevel en wat groen en een rare luchtkleur.
Miischien dat anderen hier wel iets in zien. Ik dus niet .Exuseer als je je aangevallen voelt .
Of staat dit mischien in het showgedeelte omdat je geen reacties wenst?
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Mooie vlakverdeling van kleuren
De luchtrand boven de nok vind ik wat smal uitgevallen - had wat breder gemogen - of anders afsnijden.
Kleuren wel fel gesatureerd
Voor mij staat er wat veel op Eddy !
Ik had het venstertje en de bloembak een belangrijkere rol gegeven, bv geen dak, veel minder groen links en rechts
Maar ik ben Eddy niet hé
Voor mij staat er wat veel op Eddy !
Ik had het venstertje en de bloembak een belangrijkere rol gegeven, bv geen dak, veel minder groen links en rechts
Maar ik ben Eddy niet hé
Bedankt Frans , ik heb er zo ook en waarschijnlijk komt er zo nog ene aan... ik wou hier toch de context eerst geven
Comment