Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben net terug van vakantie ,maar als ik deze foto's zie, krijg ik alweer zin om terug te vertrekken.
Enkel had ik getracht om bij de tweede foto een flits te gebruiken om de boom iets lichter te krijgen. Alles hangt natuurlijk af van de afstand waarop de boom stond.
Ben momenteel hier ook op aan het oefenen, nog maar met gemengd resultaat, maar als het lukt is de foto er zeker beter door.
Mijn gedacht ... hopelijk neem je me het niet kwalijk.
@ Plette : de foto is genomen 's morgens vroeg juist na het opkomen van de zon en daarom is de boom nog zo donker. Bedankt voor de tip 'k zal het volgende keer met tegenlicht of zwak zijlicht eens proberen.
Comment