Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ja, dit zijn foto's die niet op 1 2 3 te evenaren zijn ... superklasse
Het zou nu ook voor iedereen ineens duidelijk moeten zijn welk automerk er sponsor is
Ik denk dat ik ooit eens een praatje gemaakt heb met mister Birdseye in Oostende vorig jaar op het kitefestival ?? Kan me niet echt voorstellen dat je dit goedkoop kan bereiken hoor
Ik zal btw eens bij iemand informeren die nogal erg veel van FireFox afweet of die het probleem kan tracen...
En euh... weet meneer Vangelis dat je zijn muziek gebruikt
Voor de mensen die deze muziek wel willen ... het nr heet "Ask The Mountains" uit het album "Voices" van bovengenoemde Griek (stem is van Stina Nordenstam)
Het lukt wel hoor in FireFox als je lichtjes beweegt boven de links en snel achter elkaar klikt! Je ziet als je over de links beweegt soms de pointer even heel snel veranderen naar het handje, dus het is klikken op goed geluk
Het lukt wel hoor in FireFox als je lichtjes beweegt boven de links en snel achter elkaar klikt! Je ziet als je over de links beweegt soms de pointer even heel snel veranderen naar het handje, dus het is klikken op goed geluk
(nu het waarom nog vinden en we zijn er )
Hi Tony,
Ik zie dat je Firefox <> Birdseye.be aan het uitpluizen bent.
Ik weet niet of je van Flash op de hoogte bent. Over de titeltjes ligt gewoon een transparante button. Ik heb al andere sites gemaakt, waar dat met FF geen probleem is, enkel met Birdseye wil het niet lukken.
Ivm.met de prijs voor luchtfotografie, dat valt allemaal wel mee hoor. Zoals met alle hobbys maak je het zo duur als je zef wilt.
Hier kan je bv. een plannetje vinden om met een wegwerpcameraatje en een vlieger luchtfotos te maken...
Ah crap, ik wou deze foto uit deze topic aan ne kameraad laten zien, maar had t eerst niet door dat t gewoon een aantal foto's onder elkaar waren en ik had ergens rechts geklikt voor de link naar de foto.
Zag m'n kameraad natuurlijk maar een stukje v/d foto
Comment