Die middag zaten we dus achter een bakkie en er zat iemand een schets te tekenen, we raakten al gauw in een interesant gesprek over accenten, de boel een beetje aanpassen om bezieling in de prent te krijgen, ik had mijn coolpix 2200 bij mij en besloot om er een kleine studie van temaken en het thuis uit te werken, geinspireerd door het gesprek. Ok, het orgineel was niet geweldig dus flink in Cs aan de gang, het is inderdaad een beetje sprookjesachtig geworden, fantasie en er is gecloond en flink wat bij gebouwd. De lucht is inderdaad wat overdaad, had Bouk wel gelijk aan, voor de mensen die denken dat ze voor de gek gehouden zijn, sorry, hier het orgineel, mvg, Dick.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Water, wolkjes in duotoon + orgineel
Collapse
X
-
Water, wolkjes in duotoon + orgineel
Die middag zaten we dus achter een bakkie en er zat iemand een schets te tekenen, we raakten al gauw in een interesant gesprek over accenten, de boel een beetje aanpassen om bezieling in de prent te krijgen, ik had mijn coolpix 2200 bij mij en besloot om er een kleine studie van temaken en het thuis uit te werken, geinspireerd door het gesprek. Ok, het orgineel was niet geweldig dus flink in Cs aan de gang, het is inderdaad een beetje sprookjesachtig geworden, fantasie en er is gecloond en flink wat bij gebouwd. De lucht is inderdaad wat overdaad, had Bouk wel gelijk aan, voor de mensen die denken dat ze voor de gek gehouden zijn, sorry, hier het orgineel, mvg, Dick.
Last edited by Durk; 13 juni 2005, 13:16.Labels: Geen
-
-
Re: Water, wolkjes in duotoon
Mooi zo, zelfs sprookjesachtig mooi
zal in kleur ook wel mooi zijn veronderstel ik?Nikon
-
de bomen en het water wel mooi zo, maar de wolken niet zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie compo, maar het lijkt wel alsof je links iets hebt weggecloond? Zie bv de weerspiegeling van het water. Of vergis ik mij? Ik zou deze ook wel in kleur willen zien, want volgens mij is dit in kleur ook een mooie foto.Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
-
-
Re: Water, wolkjes in duotoon + orgineel
De wolken op de evenaar komer erg onnatuurlijk over, maar het heeft iets van de Efteling weg...
Comment
Comment