Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
weeral schitterende foto's.
Vicky wordt je alle goede kritiek niet moe??? Ik zou ondertussen een paar keer copy paste doen van alle goede reacties die je hier krijgt en die al standaard bij je nieuwe threads zetten
dan kunnen we tenminste gelijk van je foto's genieten en hoeven we onze ogen niet van die schone prenten te halen om weeral goede kritiek te geven
Niemand is te oud om te leren
alle foto's genomen met een minolta Dimage A200 alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld
'k heb er nog veel in voorraad dus als jullie het niet moe worden kunnen er nog wat volgen
hoe kunnen we hiervan moe worden ??? Enkel supergemotiveerd om ook eens zo'n reeks op het scherm te zetten !!!
Vind de reeks weer "kei-goed" en m'n voorkeur gaat ook naar 1 & 2. Nr.3 mist mss wat inhoud zoals reeds vermeld (deze commentaar enkel omdat Vicky in een hogere klasse "speelt" dan de meesten onder ons en we toch iets moeten vinden hé)
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ik zou graag hebben dat je stopt met deze schitterende, sfeer volle vakantie foto's te plaatsen...
Ze doen namelijk een beetje pijn als ik hier gewoon moet werken elke dag.... en zelfs onderweg naar huis of naar m'n werk op de fiets niet ech kan genieten van schoon weer....
Maar allez... doe toch maar verder... nu hebben we tenminste nog iets om van te dromen.....
Kortom.. weer 3 knappe foto's.
Ha, Vicky is terug (en dat zullen we geweten hebben)
Ze mogen nu toch zeggen wat ze willen - niemand kan dat nu toch nog ontkennen, daar in 't zuiden van het Iberisch schiereiland hebben ze toch speciaal licht. Zie eens die kleuren, zie eens die "helderheid", die "licht-heid"... Adembenemend.
Vicky, drie prachtplaten om te koesteren (en om andere "grijskakkers uit het Noorden" nu en dan eens mee wakker te schudden - waarvoor dank)
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Waw, alle drie mooi, vooral 1 en 3 voor mij, tussen die 2 kan ik niet kiezen...
Die fotos zien er gewoon gelikt uit, prachtige kleuren, niks van korrel, alles supersmooth...filters gebruikt ?
Tot nog toe vind ik dat met mijn 350D mijn fotos soms een beetje flets zijn en er korrelig uitzien, zelfs met pola-filters op ISO100...maar tzal aan bij liggen wss.
Waarschijnlijk ook prachtige locatie bij een zonsondergang....
Bedankt Flat-6 Van ruis heb ik geen last met mijn G5 en het was de eerste keer dat in mijn oude pola-filter gebruikte op een digitale camera en het is mij heel goed meegevallen.
Ik zou graag hebben dat je stopt met deze schitterende, sfeer volle vakantie foto's te plaatsen...
Ze doen namelijk een beetje pijn als ik hier gewoon moet werken elke dag.... en zelfs onderweg naar huis of naar m'n werk op de fiets niet ech kan genieten van schoon weer....
Maar allez... doe toch maar verder... nu hebben we tenminste nog iets om van te dromen.....
Kortom.. weer 3 knappe foto's.
Mvg
Frans
Als het je een troost kan zijn ... 'k moet ook gaan werken met dit weer maar dan niet met de fiets
Ha, Vicky is terug (en dat zullen we geweten hebben)
Ze mogen nu toch zeggen wat ze willen - niemand kan dat nu toch nog ontkennen, daar in 't zuiden van het Iberisch schiereiland hebben ze toch speciaal licht. Zie eens die kleuren, zie eens die "helderheid", die "licht-heid"... Adembenemend.
Vicky, drie prachtplaten om te koesteren (en om andere "grijskakkers uit het Noorden" nu en dan eens mee wakker te schudden - waarvoor dank)
Greetz, Kariboe
Thanks Kariboe en idd het licht is daar heel anders. De eerste foto heb ik genomen met de zon pal in de lens maar door de camera omlaag te richten en met de hulpvaardige hand van onze Celle is het toch gelukt om dat licht op het kapelletje en de weerkaatsing van het licht in het water vast te leggen.
Comment