Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halle... meer dan boshyacinten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Halle... meer dan boshyacinten.

Vandaag ben ik naar het Hallerbos getrokken om te wandelen en natuurlijk wat foto's te maken. Spijtig genoeg waren de boshyancinten al bijna uitgebloeid. Maar gelukkig valt er in dit bos nog veel meer te zien. Een echte aanrader.

En ook de omgeving is niet mis...

Geniet van foto's maken

Re: Halle... meer dan boshyacinten.

Mooie reeks ik zou alleen de eerste 2 foto's iets meer licht gegeven hebben voor foto nr 1 om het bospad meer uit te laten komen en bij foto 2 om de bomen iets natuurlijker laten overkome

mvg Paul
    Niemand is te oud om te leren
    alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
    alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

Comment

2 wat oplichten met 'Levels'
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Vooral 2 spreekt me aan. Die landbouwgrond, met dat mooie door het land getrokken spoor, in dat rustieke landschap. Geeft me een goed gevoel. Moeilijk uit te leggen. Een soort oase van rust gaat er van uit.

Knap zoals je de horizon bepaalt hebt (vooral bij drie), want die is niet echt duidelijk aanwezig.

Comment

Drie mooie foto's in passend formaat.
          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Schitterend,

En juist achter mijn deur ... . Ik zal dus meer in het bos moeten gaan wandelen en oefenen op landschapsfotografie. Zoals Monique Bogaerts mij verbaasd zei : zo'n bos in uw achtertuin en ge profiteert daar niet van

P.S. Als je de boshyacinten wilt fotograferen, die zijn enkel in bloei eind april begin mei (versta eerste dagen van mei ).
            Last edited by Sh@rky; 13 mei 2005, 16:06.
            Frederic
            „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

Comment

Working...
            X