Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee maal geel....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Twee maal geel....

plus een beestje! Niet zo'n spectaculaire foto's, (I know) maar 't is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens iets postte!

Grtz,F@bke
    Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Re: Twee maal geel....

Toch de moeite waard F@bke
    Bij de 2e zou ik onderaan een stuk weghalen, zodat je een pano krijgt met scherp hartje van de viool en het beestje.
    Groetjes Christianne
    Christianne's fotoweb
    BD0243nl

Comment

De eerste is mooi van compo en DOF Nr 2 is wat rommelig door de bijna verwelkte bloemen vooraan en rechts. Misschien de volgende keer even wat opruimen voor je de foto neemt
      Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
        De eerste is mooi van compo en DOF Nr 2 is wat rommelig door de bijna verwelkte bloemen vooraan en rechts. Misschien de volgende keer even wat opruimen voor je de foto neemt
        Dat is juist, ik probeer ook zo weinig mogelijk de natuur te verstoren, maar een verwelkte bloem of een grassprietje haal ik wel weg voordat ik een foto maak.

Mijn voorkeur gaat ook naar de eerste foto, en de regendruppeltjes geven nog wat extra's. Maar het kleine insectje had er misschien wat beter op moeten staan waardoor het beter herkenbaar zou zijn .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Niet zo lang meer wachten met het posten van dit soort mooie foto's
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

@ Christianne, Vicky en Black B@ndit...jullie hebben gelijk. Is een rommelige foto. Maar ik heb ze wat opgekalefaterd. Een mens maakt er echter geen superfoto van hé, als je al vertrekt van een 'slechte'. Misschien is ze nu toch ietsje 'properder'

Toch bedankt allen voor de reactie's!

Grtz,F@bke

Comment

Ik vind ze juist wel hun charme hebben als er ook de niet-perfecte natuur op staat. Dus voor mij de originelen, F@bke!
              Het is van belang of je registrerend fotografeert, of juist creatief bezig bent een mooie plaat te "maken". In het eerste geval laat ik alles voor wat het is, in het tweede probeer ik zo weinig mogelijk te arrangeren. Dan composeer ik eerst "met de voeten" en andere view-points en tot slot pas met opruimen...
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thor
                Ik vind ze juist wel hun charme hebben als er ook de niet-perfecte natuur op staat. Dus voor mij de originelen, F@bke!
                Het is van belang of je registrerend fotografeert, of juist creatief bezig bent een mooie plaat te "maken". In het eerste geval laat ik alles voor wat het is, in het tweede probeer ik zo weinig mogelijk te arrangeren. Dan composeer ik eerst "met de voeten" en andere view-points en tot slot pas met opruimen...
                mooi en juist geformuleerd

Comment

Prachtige foto's! De bijgwerkte vind ik wel beter dan de oorspronkelijke.
                  Grtz Jay

Comment

Bedankt Thor, Roland en Jay!

Grtz,F@bke

Comment

alhoewel deze bloemen geen "winkelwaarde" meer hebben vind ik je bijgewerkte 2e foto toch heel mooi hoor
                      Zoals je zelf zegt: van een gewone foto kun je moeilijk een "super-topper-foto" maken maar mits enkele kleine bewerkingen kun je er soms toch een mooie van maken. Je foto's hier zijn hier een prima voorbeeld van ...
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                      X