Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisteren nog even van het goede weer geprofiteerd en even een korte wandeling gaan maken in het Hallerbos. Het blauw tapijt met boshyacinten is er weer volop in bloei.
Hier een paar impressies :
Frederic „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky
Ik mis ook de scherpte. Ik heb wel een vermoeden dat dit het gevolg is van resizen. Het kan toch niet dat bij een landschapsfoto er niks scherp staat. De exif geeft sluitertijden op van 1/125s en meer, dus wellicht geen bewegingsonscherpte. Is dit op de fullsize ook? Post misschien eens een crop of een link naar de fullsize.
Ik heb trouwens nog een klein vraagje: wat is dat ronde cirkeltje met het zwarte puntje onderaan rechts in elke foto
Ik had ook die indruk dat die onscherp waren . Zijn er speciale dingen waar ik op moet letten bij het maken van deze foto's. Tips/trucs zijn altijd welkom. Ik ben nog niet zo lang in het bezit van een 300D en ben nog aan het oefenen. Ik zal dit weekend eens teruggaan en nogmaals proberen.
@digicam, da's iets van fotopic een copyright of zoiets , ik krijg hem er niet onmiddelijk af, zal poging ondernemen om dat rotding er af te krijgen.
Frederic „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky
Comment