Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie sfeerbeelden , wij krijgen al de kriebels want vandaag en zes weken vertrekken wij ook naar Schotland en dit reeds voor de vijfde maal prachtig landschap waarop men nooit uitgekeken is.
Drie prachtige platen! Vooral 1 en 3 krijgen (mooie sfeerfoto's)
1 herken ik niet specifiek, maar het landschap is wel typisch Schotland. 3 herken ik wel, daar ben ik zelf ook geweest (roept goeie herinneringen op)
Heb je ook bovenop Ben Nevis gestaan? Was daar iets te zien?
(ik ben zelf al 1 maal in Schotland geweest - onvergetelijk - en ook bovenop Ben Nevis gestaan, echter zicht van max. 30m dus bar slecht weer (komt wel meer voor daar ))
"A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)
Mooie reeks , bij de tweede krijg ik niet zo'n Schots gevoel hoewel ik er nog nooit ben geweest. Vooral het "invallend" licht op de derde geeft wat extra's aan die plaat.
Ha, een weekje sportief gaan wezen?? In etappes gestapt?? En onderweg gelogeerd?! Moet wel een mooie en gezonde onderneming geweest zijn.
Ben wel benieuwd naar meer van je foto's; nrs 1 en 3 genieten hier m'n voorkeur. Nr 3 is werkelijk héél knap!
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
zou wel zijkanten gelijke breedte geven als onderkanten ...
dan verliest men wellicht het 2x3 formaat
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Heb je ook bovenop Ben Nevis gestaan? Was daar iets te zien?
Deze foto's zijn binnen de minuut genomen. Zoals je ziet, ligt er nog veel sneeuw op de top, nog een metertje ofzo. Beneden in het dal was het om en bij de 14°, boven was het -3° en stond een stevige oostenwind. Af en toe blies die een wolkje over de top, zoals je kan zien (of net niet kan zien).
Op de eerste foto herken ik de plaats. Het is te zeggen: ik herinner me dat we daar gepasseerd zijn. de WHW is een zalige route, heb er nooit spijt van gehad!
Leuk om weten: wildcamperen is in Schotland toegestaan.
Nog leuker: de in de sneeuw spelen van de Ben Nevis en er afglijden met een plastiek zeil!
Vraagje: is Devil's Staircase meegevallen?
Enneuh, niet teveel last gehad van de midgies?
Vraagje: is Devil's Staircase meegevallen?
Enneuh, niet teveel last gehad van de midgies?
Dat was idd wel ne lastige klim, gelukkig dat die niet al te lang is
Van midges hebben we geen last gehad. We zijn er een paar tegengekomen in de afdaling naar Fort William, en dat was het. De Midges zijn er (gelukkig voor ons) pas in overvloed vanaf half april - begin mei.
Comment