Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Frog Whisperer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Frog Whisperer

Deze 2 lieverdjes heb ik nog net kunnen vastleggen voordat het begon te regenen daarnet. Het leek wel alsof de ene in het oor van de ander aan het fluisteren is en 'k vond het wel grappig.

Nikon D70
    2005/03/24 15:02:47.7
    JPEG (8-bit) Fine
    Image Size: Medium (2240 x 1488)
    Lens: 18-70mm F/3.5-4.5 G
    Focal Length: 70mm
    Exposure Mode: Manual
    Metering Mode: Spot
    1/60 sec - F/4.5
    Exposure Comp.: +0.5 EV
    Sensitivity: ISO 250
    Optimize Image: Normal
    White Balance: Auto
    AF Mode: AF-S
    Flash Sync Mode: Not Attached
    Color Mode: Mode Ia (sRGB)
    Tone Comp: Auto
    Hue Adjustment: 0°
    Saturation: Normal
    Sharpening: Auto
    Image Comment:
    Noise Reduction: OFF

Re: The Frog Whisperer

Goeie foto en goeie titel!!! Het lijkt inderdaad of ie/zij iets aan 't vertellen is dat niemand anders mag horen! Heb je de foto ook iets groter?

Grtz,F@bke
    Een echte vriend loopt je nooit voor de voeten, behalve als je dreigt te vallen…
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

Slechte titel! The Toad Whisperer zou beter zijn... dit zijn padden, en géén kikkers... Er springen en kruipen er zoveel rond, tijd om het verschil eens te leren...

Heb je geen grotere foto? Op deze kleine is de scherpte niet helemaal goed te beoordelen... (Je EXIF is groter dan de foto zelf... )
      "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

Comment

Sorry hoor, voor mij is een kikker de soortnaam voor al die springbeestjes. Toch bedankt voor de info. Wat betreft grootte van de foto ben ik nog een beetje aan 't oefenen moet ik bekennen. Next time better.

Comment

Working...
        X