Mooi beeld,
Maar kon nog beter in mijn ogen door meer gebruikt te maken van het speciale wolkenspel.
Je kan er nu nog aan knippen om uw horizon uit het midden te krijgen, maar wolken bijzetten zal moeilijk worden.
Heb je nog andere opnamen gemaakt van deze foto waar de wolken wel op domineren ?
Ik vind hem schitterend zoals hij is. Straalt voor mij om de een of andere reden een soort Afrikaanse sfeer uit. Waar is hij gemaakt?
Hij is zeker niet in Afrika gemaakt, de boom is zelfs gemakelijk te lokaliseren voor iedereen, hij staat namelijk dicht bij de leeuw van Waterloo.
Ik had hem gezien vanaf de autostrade en ik ben dan maar eens van naderbij gaan zien ....
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
Mooi beeld,
Maar kon nog beter in mijn ogen door meer gebruikt te maken van het speciale wolkenspel.
Ja, ik had er ook graag wat meer wolken op gehad, maar zoveel wolken waren er eigenlijk niet, ik heb wel staan wachten tot er wat wolkjes in beeld kwamen ...
(Pola-filter gebruikt zoals je zegt. De zon staat rechtsachter je. In principe is het meest optimale de 90° regel of gebruik je niet de correct filter voor je lens? Je lens draait misschien vooraan mee met het in- of uitzoomen. Kan allemaal van belang zijn bij het gebruik van het correcte type van een polarizatiefilter.)
Maar mij stoort dit niet erg. In PS kan je de rechterbovenhoek beetje bijwerken met een transparant laagje.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment