Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weerspiegelingen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weerspiegelingen.

Mooie reportage; bij de tweede en derde foto heb ik echter de indruk dat de gebouwen lichtjes schuin staan. De eerste foto vind ik de mooiste, omdat hij het meest schilderachtig is. Had bij de eerste echter wel die sprietjes in de linkerbenedenhoek weggewerkt en ook wat ruimte van de weerspiegeling weggecropt.
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fien
      ik vind 3 het sterkst, alleen spijtig dat ik hem niet volledig op mijn scherm kan zien
      je kan altijd je schermresolutie gaan aanpassen maar misschien dat ik ze in het vervolg toch iets kleiner doorstuur, zeker voor dat type van foto's (staand)
      Last edited by Aquarius; 13 februari 2005, 10:34.
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajh
        Vind ze alledrie mooi. Prachtig lijkt me dat om daar te mogen wonen
        De foto's zijn inderdaad mooi. En meestal is het er aangenaam toeven/wonen. Maar als de natuur veel water moet verwerken ... dan heeft de Leie daar wel soms 'kuren' en wil ze niet in het gareel blijven stromen. Soms met natte voetjes tot gevolg.
        eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eldee
          De foto's zijn inderdaad mooi. En meestal is het er aangenaam toeven/wonen. Maar als de natuur veel water moet verwerken ... dan heeft de Leie daar wel soms 'kuren' en wil ze niet in het gareel blijven stromen. Soms met natte voetjes tot gevolg.
          Bij dit stralende weer denken we er als "toerist" misschien té weinig aan en laten we ons verleiden om op minder gunstig gelegen,"veilige" gronden ons stekje neer te poten...maar nogmaals als je dit ziet bekruipt je een gevoel van...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Working...
          X