Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rust

Hier kan je volgens mij goed tot rust komen en op een bankje wat mijmeren:"waarom belt National Geographic mij niet..."
    Nou ja, of droom uw eigen dromen daar.

Groet Rowe
    Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

Re: Rust

een heel mooie opname en inderdaad de rust straalt er vanaf. goeie compo.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier kan je inderdaad tot rust komen. Misschien was ie nog sterker met nog een dikke stam links (zoals rechts) ?
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Waarom ze u niet bellen ??? Ze zullen het te druk hebben met het zoeken naar mijnen GSM nr
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Aah, dat was u naast mij op het bankje die met uwen gsmetje zat te prutsen! Daar is niks mee! U had beter uw fototoestel mee kunnen nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo
            Hier kan je inderdaad tot rust komen. Misschien was ie nog sterker met nog een dikke stam links (zoals rechts) ?
            Zo'n soort foto heb ik ook genomen maar ik kreeg het meertje er niet naar mijn zin op. Ook omdat ik de 12 mm niet los wilde laten. Kijk zelf maar:

Groet Rowe

P.s.: het duurde even maar ik moest de foto nog omzetten van RAW (NEF in mijn geval) naar jpeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rowe
              Zo'n soort foto heb ik ook genomen maar ik kreeg het meertje er niet naar mijn zin op. Ook omdat ik de 12 mm niet los wilde laten. Kijk zelf maar:
              Idd, in de tweede foto gaat de aandacht weg van het meertje en gaat meer naar het paadje rechts. De bomen fungeren niet meer als echte kader rond het meertje. Je blik gaat niet meer tussen de bomen maar langs de bomen. En zo'n "boompje" verplanten, dat doe je nu ook niet in 1,2,3 ...
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
              X