Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Oude steenbakkerij in Rotem langs de Zuid-Willemsvaart.
Ligt in de onmiddelijke omgeving van fietsroutenetwerk tussen knooppunt 43-44.
Opname Lente 2004.
'k Ben het eens met Paul, de foto wat bijsnijden maar hij bedoelde 'links' en niet rechts. Als je links bijsnijdt tot ongeveer de helft van de struik, dan vormt de hoogte van de schouwen en mooie diagonale lijn in de foto. Dus kan je gerust het rode bloempje laten staan
Oude steenbakkerij in Rotem langs de Zuid-Willemsvaart.
Ligt in de onmiddelijke omgeving van fietsroutenetwerk tussen knooppunt 43-44.Leon
Sorry, maar kader is niet mijn smaak.
Mooie plaat van een mooi stuk op de Mechelse heide.
Wij komen daar geregeld fietsend of wandelend voorbij en als ik me niet vergis ligt daar ook nog ergens een of andere boot in het water waar de struiken uit groeien. Moet toch de volgende keer daar eens ff stoppen.
Zo is de compo IMHO heel goed Als je de hoogspanningsmasten nog wegwerkt is ze perfect. Nee, nu ben ik aan 't plagen want hoogspanningsmasten horen nu eenmaal bij een fabriek
Sorry, maar kader is niet mijn smaak.
Mooie plaat van een mooi stuk op de Mechelse heide.
Wij komen daar geregeld fietsend of wandelend voorbij en als ik me niet vergis ligt daar ook nog ergens een of andere boot in het water waar de struiken uit groeien. Moet toch de volgende keer daar eens ff stoppen.
Groeten, Jan.
Ja inderdaad een beetje verder ligt "het eilandje " aan de Zuidwillemsvaart
heel erg mooi daar, ik post binnekort een korte reeks daarvan.
Comment