Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Slecht weer maar het geeft mooie foto's Ze hebben elk iets speciaal.
Bij de eerste volgen de stralen mooie de lijn van de palen. Bij de tweede hebt je waarrempel nog de maan erbij en bij de derde foto de meeuw op de juiste plaats
Niet het clichématige ondergaande zonnetje aan de klassiek gloeiende kim. Neen krachtige, sterke beelden, telkens gesierd en gesteund door één bijkomend element, prachtig binnen het kader geplaatst.
Je staat in de Hall of Fame, manneke
Peter, let maar op, voor mijn part...
Sterke en sprekende reeks !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Eén vind ik net ietsje minder doordat die eerste paal maar net binnen he frame lijkt te passen rechtsboven en er geen ondergrond is, was denk ik beter als je ietsje verder had gestaan (naar mijn bescheiden mening natuurlijk), maar 2 en 3 (vooral 3) vind ik echt prachtig!!
Drie geslaagde opnames.De nummer 2 mooie lucht met als extra vogel en de maan.
De nr 3 moet al niet onder doen voor 2 ,mooi donkere wolken zo boven het
water en de meeuw die zo mooi afgetekent is in dat licht gedeelte van de lucht.
Comment