Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Jan bedankt voor de verbeterende opmerking , heb hem ook dadelijk aangepast eveneens groene kader weg gedaan.
Ik dacht ga alles wat met natuur te maken heeft een groene kader meegeven.
Aan de andere jongens ook bedankt voor de reakties en het kijken.
Mooi
laatste bewerking brengt inderdaad meer rust én diepte in de opname.
Rechtse gedeelte was inderdaad een beetje storend. Tevreden dat ik toch nog eens ben komen terug "piepen" naar deze post...dacht dat de eerste maal er wel een andere opname te zien was, of vergis ik mij?
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Mooi
laatste bewerking brengt inderdaad meer rust én diepte in de opname.
Rechtse gedeelte was inderdaad een beetje storend. Tevreden dat ik toch nog eens ben komen terug "piepen" naar deze post...dacht dat de eerste maal er wel een andere opname te zien was, of vergis ik mij?
Goed gezien Aquarius , ge vergist u niet.
NB. De locatie waar dit opgenomen ligt op 500m van thuis " Visvijvers van Domein Hengelhoef."
Comment