Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Op je webstek kom ik zeker nog terug, al was het maar om tot rust te komen.
Prachtige muziek trouwens ! Van wie ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Er zijn tal van mogelijkheden om luchtfotos te nemen... RC zwever of heli, ballon, lange stok en ik gebruik de vlieger methode.
De camera hangt ongeveer op 1/3 van de vliegerlijn, om het bewegen tengevolge van de vlieger in de wind te minimaliseren. De camera hangt op zijn beurt in een "cradle" met 3 assen die met servo's bedient worden. De besturing gebeurt vanop de grond, met een zender. Je kan uitbreiden met een videodownlink, klein draadloos cameraatje, zodat je een beeld hebt waarop de camera gericht staat.
Het leuke van deze hobbie is dat je het zo goedkoop of duur kan maken als je zelf wilt. Alles is zelf gemaakt, maar stilletjesaan vindt je kleine kant en klare pakketjes.
Meer info vindt je ofwel op m'n site ofwel op onderstaande, deze is één van de beste KAP fotografen.
Héél fraai
Ook de site bezocht...prachtig man!
Spectaculaire beelden eens uit "een andere hoek" bekeken...
Verbluffende techniek en waarschijnlijk heel intressant om twee hobbys met elkaar te kunnen verweven...zalige muziek...droomde even weg...wou ook wel een vogel zijn
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment