Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Voor mij persoonlijk is dit zo'n typische opname waarbij minder meer kan zijn
Dus ik bedoel dat ikzelf me hier zou gericht hebben op de rechtse waterval en dan meer ruimte had voorzien aan de rechterkant om het water te laten uitvloeien, want dit wordt nu abrupt afgesneden
Maar qua opname, zeker mooi vastgelegd met een voor mij mooie sluitertijd, de combinatie lange sluitertijd en personen op het brugje is mooi gekozen
First of all taking the time to view and especially to comment. On the slow water comment: I get it, but i love long exposure in general
On the right: Situation is impossible. Harsh light everythin on the right goes to about -5 stops. I do have those shots and i can even recover it but it does not look good.
Expect one more tomorrow with a single waterfall though
BR
leuk standpunt.
ik begrijp de opmerkingen over de tweede waterval links. Vooral omdat er links van de rechter waterval (! (;>) ) nog een droge goot ligt. Vandaar: waarom geen vierkant formaat met zelfde hoogte en dus beperkt tot de volle en linker goot ?
Voor mij persoonlijk is dit zo'n typische opname waarbij minder meer kan zijn
Dus ik bedoel dat ikzelf me hier zou gericht hebben op de rechtse waterval en dan meer ruimte had voorzien aan de rechterkant om het water te laten uitvloeien, want dit wordt nu abrupt afgesneden
Maar qua opname, zeker mooi vastgelegd met een voor mij mooie sluitertijd, de combinatie lange sluitertijd en personen op het brugje is mooi gekozen
grts
Sieg
ik volg de waterval leidt de blik naar de mensen op de brug - en die mensen zijn zeker een meerwaarde
Comment