Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Johan noemt dit gepruts... maar dat laat ik natuurlijk voor zijn rekening... en hij had dat evengoed in gewone woorden kunnen melden ...
Toch even een correctie, hoor. Fröbelen is volgens de van Dale: Vrijblijvend knutselen.
En dat heeft de natuur echt niet nodig. Dat is althans mijn mening.
Er zijn ook mensen die bij elke L.E. foto met water, resoluut over melk beginnen. Dat is hun mening en smaak, en dat heb je maar te respecteren, op een forum.
Misschien iets om over na te denken: Van complimenten ga je niet beter fotograferen.
Toch even een correctie, hoor. Fröbelen is volgens de van Dale: Vrijblijvend knutselen.
En dat heeft de natuur echt niet nodig. Dat is althans mijn mening.
Er zijn ook mensen die bij elke L.E. foto met water, resoluut over melk beginnen. Dat is hun mening en smaak, en dat heb je maar te respecteren, op een forum.
Misschien iets om over na te denken: Van complimenten ga je niet beter fotograferen.
ik heb echt geen complimenten nodig en zeker niet van de hooghartigheid van iemand die denkt de beste fotograaf van de wereld te zijn...en op Wikipedia worden er meerdere betekenissen gegeven en U haalt er een uit die in uw kraam past...maar het is niet de eerste keer dat U denkt alle wijsheid in pacht te hebben...en U hoeft me zeker niet terecht te wijzen en inderdaad U heeft ook mijn mening en smaak te respecteren...
Er zijn fotografen en fotografen....ik bedoel er zijn er die enkel fotograferen en zeggen dat ze zo uit de camera kwamen..(hun volste recht, maar ik geloof daar geen fluit van....) en ze zijn die
fotograferen en er een extra pigment willen insteken...en dat heb je met deze gedaan Eddy...ik kan het zeker smaken....(de stralen iets minder sterk gemaakt had het geheel mss nog mooier gemaakt,
hoe zeg jij dat weer...just my 2 ets....)
Comment