Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sassolongo
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Sassolongo
De werking voorgrond-achtergrond zit er mooi in, maar de compositie ligt me niet. Nogal confronterend/centraal. Bloempjes en berg iets meer uit het centrum, beiden naar een andere kant, was in mijn ogen beter geweest.
Comment
-
Mooie opname Bert, de voorgrond bloemen en de wolken over de top maken het beeld knap...
Groeten
Freddy
Comment
-
Mooi in beeld gezet met een kleurige voorgrond.
Enkel de takken van de boom rechts boven storen wat.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtMooi in beeld gezet met een kleurige voorgrond.
Enkel de takken van de boom rechts boven storen wat.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtknap - de rots zit wat in de sandwich tussen de bloemekes en de wolken - maar dat maar het beeld speciaal
Comment
-
Inderdaad zijn de takken daar net teveel, maar voor de rest een schitterende foto.
Vooral de bloemenpracht als voorgrond is schitterend.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ja ja, mooi beeld, vooral ook door de kleur(en).
Over die takjes gaan we zwijgen (je kon ze weg gedaan hebben in nabewerking maar voor mij niet nodig hoor).
gr, Hans.
Comment
-
-
Comment