Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het uitzicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Het uitzicht
Schitterend compo.
Het grootste huis zou ik een tikje corrigeren, en in de foto, ondanks de grauwe lucht zou ik een beetje meer "Levendigheid" durven insteken.
Maar het is en blijft een mooi prent, zeker weten.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
-
Inderdaad een mooi beeld. Ik hou vooral van de algen op de rotsen en het schuim op het water. Lekker scherp allemaal.
Mede door de muur lijkt het of het tafereel wat overhelt naar de linkse kant, maar dat is niet zo. (Vraag het maar eens aan de eenzame wandelaar aan de horizon....).
gr, H.
Comment
-
Heel mooie locatie!
Krijg enkel de grote versie te zien!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtHeel mooie locatie!
Krijg enkel de grote versie te zien!
Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan het grote huis ,1 lijn stond lichtjes scheef waardoor hij wat uit evenwicht was ,aangepast maar geen up omdat het zo weinig was ,waarschijnlijk ook de reden Jacques dat hij efkens onzichtbaar was
Comment
-
-
-
mooie synthese van de streek.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
-
-
Mooie foto. Standplaats, lucht, knap afgewerkt" Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
Comment