Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hele mooie. (Heb jij je bed staan daar aan die spoorlijn?)
neen toch niet, maar door een gezondheidsprobleem (reumatoïde artritis) kan ik me moeilijk ver verplaatsen ... rond het Schulensmeer kan ik mijn wagen zo parkeren dat ik nooit ver hoef te gaan en toch af en toe wat plaatsen vind om te fotograferen... bedankt alleszins voor uw reactie.
Ja ja, héél mooie uitvoering, zowel qua belichting als scherpte. De ganse zw reeks die ik de laatste tijd van u gezien heb kan zo in kaders gestoken en opgehangen worden. Telkens veel sfeer in de beelden !
Nog een vraagje op de koop toe : boven de foto schrijft u : "fuji X70 - Ilford 100". Op wat slaat "Ilford 100" in dit geval ? Is dit een filter die u gebruikt (ik ken Ilford van zw film en ook wel als papier merk) ?
gr, H.
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.SmaeleBekijk bericht
Ja ja, héél mooie uitvoering, zowel qua belichting als scherpte. De ganse zw reeks die ik de laatste tijd van u gezien heb kan zo in kaders gestoken en opgehangen worden. Telkens veel sfeer in de beelden !
Nog een vraagje op de koop toe : boven de foto schrijft u : "fuji X70 - Ilford 100". Op wat slaat "Ilford 100" in dit geval ? Is dit een filter die u gebruikt (ik ken Ilford van zw film en ook wel als papier merk) ?
gr, H.
Bedankt voor uw lovende woorden ... Ilford is een filmtype dat ik af en toe gebruik via Silver efex pro (waar een groot aantal filmsimulaties op staan).
Mvg.
Eddy
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment