Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit moest ik toch ook eens proberen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dit moest ik toch ook eens proberen

ook voor mij een geslaagde experiment...vind de opmerkingen van Frans een plus voor het forum hier...enkel de
    overgang van de bg merkte ik ook min of meer maar de dubbele rand in de reflectie ontging me...

Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Ik zou dit ook eerder in macro / close-up gezet hebben - de bloemen zijn uit hun natuurlijke omgeving gehaald.
      Maar daarbuiten: erg mooie plaat. Leuke kleuren, goede compositie, en ik denk dat de foto misschien wat statisch/sec geworden zou zijn, als de grijze kleur zich in de achtergrond tot boven had voortgezet. De dubbele rand in de weerspiegeling is een mooie opmerking, maar hoe vermijd je dat dan?

Comment

Toch zeker schitterend.(gedaan)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooi, mooi
          Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Heel mooi resultaat. De overgang in de BG vind ik zeker niet storend. De kleine onscherpte dan weer wel. Idd, enkele foto's meer maken om dat op te vangen. De reflectie op een glasplaat geeft altijd een dubbel beeld. Omdat de spiegeling aan de onderkant van de glasplaat zit, en dus zowel het glasoppervlak als het spiegelvlak reflecteren. Om dat te vermijden is er maar één goede oplossing: een gepolijste metaalplaat gebruiken, maar dat is moeilijker te vinden en ook nogal prijzig....Eender welk ander gepolijst materiaal zou kunnen hoor, maar dan met lichtverlies of kleurverandering. Maar zeker een resultaat om op verder te bouwen !!!

Comment

Working...
            X