Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Opgehoopt in Voral
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Opgehoopt in Voral
Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk berichtDe zwart/wit omzetting maakt deze afbeelding top, spijtig van het boompje links boven.
Er zat geen 2e "r" meer in de letterbak zeker ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Het linkse boompje kan je makkelijk wegwerken in post, al scoorde het me pas toen ik de commentaren las 😉
Mooi beeld met diepte.
Comment
-
Het lijken wel klompen zout met die structuur, goed gezien Raymond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap, zonder dat boompje zou het mij ook iets meer aan het denken en minder aan 't schrijven zetten.
Er zat geen 2e "r" meer in de letterbak zeker ?
Voor diegenen die dat boompje weg willen kan dit gerealiseerd worden
Graag een dank aan de schrijvers.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtHet is Vorarlberg… Vandaar de r-opmerkingbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtInderdaad pol
Misschien die sneeuwhoop wat naar links en rechts meer uitzicht op het dal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtHet is Vorarlberg… Vandaar de r-opmerking
DUS "VORARLBERG" met hierbij mijn excuses en dank aan de schrijvers.
@Palombian : rechts was er geen uitzicht op een dal, dit was een ingesloten plekjeKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
de schrijfwijze interesseert mij niet ,mijn spelling is ook een grote ramp ,gelukkig bestaat er spellingscontrole ,die heb ik heeeeeeeel veel nodig .
knappe foto Raymond en laat dat boompje maar staan ,als één het ziet vallen alle blikken erop .mooi opgebouwd van voor naar achter en ook een goede omzetting
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtde schrijfwijze interesseert mij niet ,mijn spelling is ook een grote ramp ,gelukkig bestaat er spellingscontrole ,die heb ik heeeeeeeel veel nodig .
knappe foto Raymond en laat dat boompje maar staan ,als één het ziet vallen alle blikken erop .mooi opgebouwd van voor naar achter en ook een goede omzettingKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtWel potverdorie, stel nu vast (na opzoeking) dat ik al jaren "Voralberg" heb gehanteerd en niemand tot nu me daar heeft op gewezen zelfs niet op inter. en nationale diaporamafestivals
DUS "VORARLBERG" met hierbij mijn excuses en dank aan de schrijvers.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment