Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nacht boven Nieuwvliet-bad
Collapse
X
-
-
-
Re: Nacht boven Nieuwvliet-bad
interessant beeld hoor. Stimuleert om het zelf eens te proberen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heel mooi gedaan ... al vind ik 'm mooier zonder maan - maar ik ben soms wat raarMvg Philip
Comment
-
-
Schitterende nachtfotografie. De maan ziet er op deze manier heel mooi uit!
Het uitgewaaierde wolkje op die plek is helemaal top.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
ik volg al het positiefs...schitterend opname...
Groeten
Freddy
Comment
-
Mooi gedaan, de maan naast de plejaden. De planeet Mars staat er ook op, wel wat uitgerokken.
De nevelslierten door de maan verlicht geven wel een mysterieuze toets
20 seconden sluitertijd is op de equator net ietsjes te lang denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RudyDe planeet Mars staat er ook op, wel wat uitgerokken.
(...)
20 seconden sluitertijd is op de equator net ietsjes te lang denk ik.
Aangezien ik de hemel doorgaans fotografeer met een 14mm, maar hier met een 24mm, zie je al wat beweging in de sterren.
Was ook de balans tussen ruis (landschap) en korte(re) sluitertijd (hemel) die mee speelde.Last edited by pppictures; 1 maart 2023, 18:14.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtKlopt. Tegenwoordig moet je uitgaan van de 300-regel, zeker rond de Equator.
Aangezien ik de hemel doorgaans fotografeer met een 14mm, maar hier met een 24mm, zie je al wat beweging in de sterren.
Was ook de balans tussen ruis (landschap) en korte(re) sluitertijd (hemel) die mee speelde.
Je levert wel mooi werk op.
Comment
-
Heel erg mooi Pol, de wolken brengen hier veel dynamiek in het beeld
De Pleiaden nog heel goed zichtbaar naast de maan en de koele afwerking geeft er een eigen twist aan.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet uitgewaaierde wolkje op die plek is helemaal top.
Comment
-
Comment